مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 16:352020-04-30حوادث

پلیس راهور| سانحه رانندگی در محور اسلام آبادغرب - کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد حیدری در تشریح وقوع این حادثه اظهار داشت: حوالی ساعت 20 امشب 2 دستگاه خودرو در حوالی یادمان مرصاد با هم برخورد کردند که بر اثر آن سرنشینان خودروهای تصادفی و تعدادی دیگر از مردم که حضور داشتند بر سر صحنه تصادف، - پلیس راهور سانحه رانندگی در محور اسلام آبادغرب - کرمانشاه رییس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع سانحه رانندگی در محور اسلام آبادغرب - کرمانشاه (سرازیری یادمان مرصاد) خبر داد که منجر به کشته شدن 2 نفر و زخمی شدن 9 تن شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سرهنگ محمد حیدری در تشریح وقوع این حادثه اظهار داشت: حوالی ساعت 20 امشب 2 دستگاه خودرو در حوالی یادمان مرصاد با هم برخورد کردند که بر اثر آن سرنشینان خودروهای تصادفی و تعدادی دیگر از مردم که حضور داشتند بر سر صحنه تصادف، تجمع کردند.

وی ادامه داد: در همین حین یک تریلی نیز که از همان مسیر در حال حرکت بود ناگهان از مسیر منحرف و به افرادی که بر سر صحنه تصادف تجمع کرده بودند برخورد کرد.

سرهنگ حیدری افزود: بر اثر این برخورد متأسفانه 2 نفر جان خود را از دست دادند و 9 تن دیگر زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین بر اثر حادثه دوم به هفت دستگاه خودرو آسیب وارد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راهور| سانحه رانندگی در محور اسلام آبادغرب - کرمانشاه

پلیس راهور| سانحه رانندگی در محور اسلام آبادغرب - کرمانشاه